Политика квалитета
Непрекидно обезбеђење високог квалитета услуге контролисања, као сврхе система менаџмента и повећање конкурентности подразумева поштовање кодекса професионалне праксе.
Основна правила стандардне услуге контролисања темеље се на признатим вредностима домаћинског пословања:
- препознавање и поштовање захтева клијената;
- равноправан и правичан третман свих клијената, као и непристрасан однос према њима;
- компетентност за пружање технички ваљаних услуга;
- независност и непристрасност у техничком одлучивању;
- заштита поверљивости информација и власничких права клијената;
- поштовање договорених узанси пословања;
- поштовање договорених узанси пословања;
- стално унапређење система менаџмента.
Ради спровођења дефинисаних циљева квалитета, целокупно особље које се бави контролисањем мора да се упозна са документацијом квалитета и доследно примењује све одредбе из документације система менаџмента, као и да стално унапређује ефективност постављеног система менаџмента и спроводи политику и процедуре у свом раду.
Руководство Контролног тела се обавезује да ће испуњавати захтеве међународног стандарда СРПС ИСО ИЕЦ 17020, као и да ће непрекидно побољшавати ефективност система менаџмента.
Права мера нивоа квалитета пружене услуге искључиво је оцена клијента. Због тога:
Пружена услуга мора да задовољи или превазиђе захтеве и очекивања клијената!
Зрењанин, 06.06.2017. године
ТЕХНИЧКИ РУКОВОДИЛАЦ
Војин Керлета